ukr / eng

Блог

 
03/09/14

МУЗИКА НЕПЕРЕМОЖНОЇ НАЦІЇ


Цієї осені в містах України потужно прозвучить музика непереможної нації. Легенди української рок-сцени Тарас Чубай, «KOZAK SYSTEM» (Гайдамаки до 2012 р.) та «Плач Єремії» презентують абсолютно новий проект:

 

«НАШІ ПАРТИЗАНИ. ПІСНІ САМОНАВЕДЕННЯ»

Що буде в цій музиці та піснях?  Все те, що характеризує сучасну Україну!!! Це буде мікс мелодики і напору, ніжності та кремезної непорушності, свободолюбства та нестримності, сучасних ритмів та автентики. Це буде не просто концерт, а справжнє патріотичне шоу з сучасною драматургією та бурхливим емоційним напором.

 

Ми хочемо, щоб ці пісні самонавелися в серця українців, та розкрили їх патріотичний потенціал, згуртували і показали, що ми справжня нація.


Після першого концерту в Києві, ми презентуємо нашу програму перед тими людьми, які потребують нашої підтримки - бійцями анти-терористичної операції, і далі поїдемо містами України.  Кращі сини і дочки України захищають зараз нас та нашу землю за покликом серця, найменше що ми можемо зробити для них - зарядити бойовим духом наших пісень.

Згуртовуймо націю разом!

«НАШІ ПАРТИЗАНИ. ПІСНІ САМОНАВЕДЕННЯ»

14 жовтня 2014 року - в День українського козацтва на свято Покрови

19:00, м. Київ

НПМ «Україна»

Контактна особа

Науменко Марія 067 536 71 04

mariya.naumenko@brevis.kiev.ua

 

04





Читати далi  |  Коментарi (0)     Опублiковано: 03/09/14 00:25



20/09/10

Телевізійним-шоу присвячується!


Кльоц, цльоц… вечір в медійному просторі, кава на журнальному столику , пульт слухняно перемикає канали.

З кінця  90-х ефір переповнений різноманітними шоу, які продають нам емоції, бруді інтриги, змагання за когось чи щось…





Читати далi  |  Коментарi (7)     Опублiковано: 20/09/10 15:56



14/09/10

ATL і BTL – час міняти риски!


Подорожчання цін на пряму рекламу розставить все на свої місця, так само як це відбулося на Заході, ампутувавши великі бюджети ATL на користь   BTL (56% від витрат на рекламу), а тому вже час задуматись маркетологам  і рекламістам, як отримувати прибутки саме від цього шматочку торта.

Прийшов час міняти риски місцями).





Читати далi  |  Коментарi (4)     Опублiковано: 14/09/10 13:16



31/08/10

Шок – івент - новий пацієнт на українському ринку реклами!


Кома українського подієвого ринку  якось затягнулася…  Деякі «лікарі»  пропонують ампутацію, деякі кремацію (аби не розповсюджувалось на інші галузі), інші, особливо креативні , урино терапію, ще хтось -  фінансові дієти… думаю варто прислухатись  до  експертів - новаторів , які широко практикують шок - терапію.

Сестра, розряд, ще один, ще! Пульс є…





Читати далi  |  Коментарi (4)     Опублiковано: 31/08/10 10:31



19/07/10

Хто це читає?



В цей спекотний липневий день  по гамірним вулицям Києва сновигала курява, заганяючи спраглих перехожих в прохолодні паби. Курява і спека не лякали його, він стояв біля під'їзду свого офісу і неквапливо курив цигарку,  запиваючи  дешевою терпкою кавою.  Старенькі джинси, кеди, молодіжна футболка, скуйовджене русе волосся, розгублений погляд, саме так виглядав сьогодні наш герой.



Хто це читає?

В цей спекотний липневий день по гамірним вулицям Києва сновигала курява, заганяючи спраглих перехожих в прохолодні паби. Курява і спека не лякали його, він стояв біля під'їзду свого офісу і неквапливо курив цигарку, запиваючи дешевою терпкою кавою. Старенькі джинси, кеди, молодіжна футболка, скуйовджене русе волосся, розгублений погляд, саме так виглядав сьогодні наш герой.

Погляд ковзав по гарним жіночим ногам і швидким машинам на вулиці, але зачепитися не міг… бо в цей час мозок невпинно ґвалтували заїжджені образи піратів, ковбоїв, індіанців, гангстерів і іншого непотребу. Привиди івент-індустрії вже другий день переслідували Матвія і в день і в ночі. Робочий тиждень сценариста розпочався з термінового заходу з дуже креативним завданням, яке сформулювати замовник так і не зміг, а Матвій так і не придумав, от і доводилось шукати музу в традиційній каві і цигарці.

Поспішати в офіс зовсім не хотілось, там вже на нього чекали з сотнею запитань , на які у нього не було відповідей, а тому примруживши очі він стояв і розглядав мляве місто. Раптом серед розламів асфальтної спеки виринув оазис. Зелений шматок міражу виринув нізвідки і неквапливо поплив до Матвія. Оазис був не просто зелений, він був всіяний подарунками східних падишахів: персиками, шматочками дині, виноградом, нектаринками, сливами і яблуками. «Яке приємне марево» , - подумав Матвій, аж раптом марево насунулось на нього живим газоном і запитало: « Де у вас тут агенція «siverB»»?.

«Гінця з хорошими новинами не чіпатимуть» - , подумав наш герой і забрав фруктовий оазис в офіс. Далі був лемент захоплення, звуки відкоркованої пляшки, аромат вина і фруктів. Офіс млів над соковитим подарунком.

Матвій же ,викроївши час, шукав хоч якусь ниточку ідеї в інтернеті. Кльоц, кльоц, кльоц промовляла мишка, слухняно бігаючи по столу, перед очима пробігали сотні сторінок пустої інфи, спами, політичні новини, і в кінці прийшла розсилка. Цю розсилку Матвій добре знав, бо приходила вона з відомого інтернет- порталу , де він сам мав часті публікації. Що ж тут пишуть колеги, так, так … «Основные разновидности кейтеринга», «Благотворительная выставка «GRAND TALENT»», «Как сделать так чтобы глянец написал об IT?», якась стаття про тендери, «Организация конференции - на личном опыте.»… сотні думок різних людей зараз лежали перед ним, одних нещадно критикували, інших трохи хвалили, деяких ігнорували. Все як і має бути, але, як автора, його лякала одна думка, для кого він пише ці статті, для кого пишуть ці статті його колеги? Хто коментує і читає їх? І чи взагалі хтось читає? Можливо всі автори варяться у власному соку, самі пишуть для себе і самі ж коментують ? Відповідей так і не знайшов, натомість отримав ще одне питання, яке тепер гризтиме голову.

Хоч бери та їдь на Тибет , виспівувати філософські мантри разом з монахами, вишуковуючи істину буття написання авторських статей…..!?

Муза не забарилась, надававши творчих копняків по творчій дупі, надвечір на столі у Шефа з'явився сценарій, а разом з ним і заява про відпустку за власний рахунок. Вихід… парк… метро… Матвій мчав на автовокзал, до старенького ЛАЗу , який мав відвезти його в глухе село, до тихої річки і запашного сіна, подалі від розпеченого міста і зайвих думок… !!!!

Нестеренко Антон PR менеджер агенції «Бревіс»

Коментарі до статті буду радий побачити тут:





Читати далi  |  Коментарi (3)     Опублiковано: 19/07/10 14:26



12/07/10

Менеджмент VS Креатив


-«Хочу красиво и оригинально!»

Ось такі запити досить часто доводиться чути від замовника при організації заходів, і як багато компаній з креативними ідеями потрапляють в непролазні хащі організаційного менеджменту, губляться там,  заодно тягнучи на дно цікаву ідею і самого замовника.

Що ж відбувається на кухні івент-агенцій, після надходження замовлення? Припіднімаю завісу…





Читати далi  |  Коментарi (6)     Опублiковано: 12/07/10 11:41



23/06/10

Тендер – вбивство ідеї чи культивація грошей?


Тендер… тепер таке буденне слово для більшості компаній, воно міцно вросло корінням в нашу родючу бізнес ниву і не то паразитує, не то окультурює економіку, спробуємо розібратися!





Читати далi  |  Коментарi (5)     Опублiковано: 23/06/10 16:02



10/06/10

Нам 11 років!!!


 

Нарешті!!! Наше корпоративне деревце пустило 11 гілочку, креативне коріння стало ще міцніше, а плоди думок почали давати нові урожаї… Нині нам 11 років!!!

Що робить кожну компанію унікальною? Одні скажуть проекти, інші досвід… ми скажем інакше …нашу компанію роблять унікальною люди, які  тут працюють - терплячі та невтомні «садівники» нашого деревця ідей!





Читати далi  |  Коментарi (9)     Опублiковано: 10/06/10 16:47



 
 
Головна   /   Ми   /   Послуги   /   Проекти   /   Блог   /   Контакти